Viimeisimmän tutkimuksen mukaan miehet kuolevat nopeammin kun puolisot pihtaavat seksiä. Tutkimus oli tehty banaanikärpäsillä. Ihmiskunta on tuhoon tuomittu. Naiset ovat pilanneet maailman ja miehet ovat yhtä monimutkaisia olentoja kuin kärpäset. Olisiko tutkimustulos ollut luotettavampi jos tutkittavana olisivat olleet baarikärpäset. 

Seksin odottaminen ja sitä seurannut pettymys ilman jäämisestä tuhosi uroskärpästen terveyden ja laski niiden elinikää, kertoo Scott Pletcher tiedotteessa.

Asiassa on pieni konflikti. Kuinka sitten munkit elävät pitkään. Tästä voi siis käytännössä laskea pois muut hartaat uskovaiset, lehtiotsikoihin nousee tasaisin väliajoin kohupaljastuksia pappien elosteluista. Eikä täyskieltäytyminen ole muutenkaan enää tätä päivää uskonnon harrastajille. Tietenkin voimme tehdä johtopäätöksiä siitä, että munkit ovat tiensä valinneet ja puutteellisessa parisuhteessa elävät banaanikärpäset taas eivät. Sehän se kärpäsen tuhoaa kun ei heru, niin ei heru. Seksin tuottamasta mielihyvästä ja onnellisuudesta on tutkimustuloksia tarjolla varmasti tuhansia. Parantaa terveyttä ja elämä on yhtä lottovoittoa päivästä toiseen. Itselläni ei siis ole mitään hätää elinvuosien suhteen, koska olen polkuni itse valinnut. 

Koska seksi on hyvin myyvä tuote. Puhun siitä vielä lisää. Seuraavaksi poimin syväluotaavan artikkelin Ilta-Sanomien nettisivuilta:

Miehiä kaduttavat eniten:

  1. Miksi arastelin lähestyä mahdollisia kumppania?
  2. Kunpa olisin ollut seikkailunhaluisempi nuorempana.
  3. Miksi en kokeillut tarpeeksi erilaisia asioita ja ihmisiä silloin, kun olin sinkku?

Naisia kaduttavat eniten:

  1. Miksi menin menettämään neitsyyteni väärän kumppanin kanssa?
  2. Pettäminen nykyisessä tai entisessä suhteessa.
  3. Liian nopea eteneminen seksissä/seksuaalisuudessa

s%C3%A4nky-normal.jpg

Olen keskustellut tuttavien kanssa sänkyyn kaatumisista ja yleinen käytäntö tuntuu olevan se, että kavereiden kanssa sitä ei harrasteta mutta täysin tuntemattomat käy hyvin satunnaisiksi petikavereiksi. Minua tämä suuresti ihmetyttää. Jos minulla olisi kaksi vaihtoehtoa kumppanin valinnassa, mieluummin valitsen tuttavan kuin salaperäisen seksivarpusen baarinnurkasta. Monella on huoli siitä, että se muuttaa ystävyyssuhdetta peruuttamattomasti ja joillain on taipumusta retkahtaa sen jälkeen ystävään romanttisessa mielessä. Itse en ole nähnyt tässä koskaan mitään ongelmaa. Olen usean kaverin kanssa paukutellut lakanoista pölyjä pois, eikä se koskaan ole minun käyttäytymistä tai tunteita muuttanut. Erään kanssa nukuttiinkin aika paljon yhdessä ja käytiin suihkussa samaan aikaan. Minusta se oli aivan normaalia. Kaikki eivät varmasti ole samaa mieltä kanssani. Olen hyvin sinut itseni kanssa. Aamulla, kun toinen osapuoli häärää jo keittiössä, voi kysellä tukka pystyssä "Ei sulla sattuisi olemaan tietoa missä vaatteeni on?" ja vastaus on "En tiijä, makaa alasti. Ei sulla minnekään kiire oo". Kyllä se minulle sopii, makoilu.

Jos taas on eksynyt hakemaan rakkautta ja läheisyyttä tuntemattomalta. Olen monta kertaa aamulla hiipinyt ja käytännössä karannut pois, kun en tiedä mitä sanoisin tai mitenkä päin minun kuuluisi olla. Olen käyttänyt muutamia legendaarisia letkautuksiakin lähtiessäni. Olen jopa maksanut rahaa rietasteluista tuttuni kanssa mutta se ei ollut minun ideani ja se taitaa olla jo aivan eri tarina. Jos yrittäisin sitä tässä avata, joutuisin kirjoittamaan osia dialogista. Se taisi olla rajojen hakemista ja kilpailu kumpi luovuttaa. Kumpikaan ei perääntynyt ja se oli mukavaa, ehkä se oli myös vähän hassua. Touhuilun jälkeen on mukava katsella elokuvia ja antaa toisen nukkua pää sylissä. Voi silitellä nätisti hiuksia, kun toinen kuorsaa ja kuolaa syliin. Se on ystävyyttä. Koetin tässä avata minun logiikkaa Tuttu vs. Tuntematon -tilanteessa. Ehkä moraalini on väljähkö, mene ja tiedä. Ei tähän kukaan tule kuolemaan. Olen kuulemma joltain osin hyvin erikoinen persoona. Pyrin ottamaan sen aina kohteliaisuutena. Asioista ei pidä tehdä liian vaikeita. Minulla tuuli ujeltaa korvien välissä ja sen avulla tähänkin asti olen pärjännyt.