Näin unta että olisin ryhtymässä poliisiksi. Syystä tai toisesta en ollut varsinainen hakija, enkä valmis poliisikaan. Kouluttajan kanssa polskittiin uima-altaassa ja katselimme kuinka uudet tulokkaat yrittivät selvitä haasteista. Sen jälkeen siirryimme toimistoon, samassa tilassa oli myös kangaskauppa. Kyselin että onko tämä paras mahdollinen paikka kaupalle, saamatta siihen mitään vastausta. Sen jälkeen tapahtui unenomainen siirtyminen kauas kesäiselle tien varrelle. Jossa kouluttajani pukeutui luotiliiveihin ja lähti tositoimiin. Minulla oli päällä poliisin univormu ja mietin kuinka hämmästytän kaikki laittamalla kuvan siitä Facebookiin. Kaikenlaista.
Seuraava uni oli vielä villimpi. Näin että olin saanut tähän blogiin yhden kommentin. En voi vieläkään uskoa kuinka ihmeellisiä unet ovat!
Kommentit